🚧 We hebben een nieuwe website! Tips? Vertel het ons.
Terug naar overzicht

Ik woon met m’n 2 kinderen (co-ouderschap) in Amsterdam Watergraafsmeer en vind het leuk om samen met andere te koken en te borrelen.

👋 4 reacties, 💬 8 privéberichten
2 years ago
Hoi Karin, leuk initiatief! Ik ben geïnteresseerd:-). Ik vroeg me af of jullie al gestart zijn en of er nog plek is voor me. Ik woon in Amsterdam, ben 38 jaar oud en dol op koken. Hartelijke groeten, Charlotte
2 years ago
Dag Karin, ik hou van koken en wil me graag meer gaan verdiepen in lekker veganistisch koken. Ik sluit graag aan bij deze eetclub. Ik ben 47 jaar en recent van Watergraafsmeers naar Amsterdam Noord verhuisd. Groet Karlijn
2 years ago
Dag Karin, Het lijkt me leuk om meer vegan gerechten te leren kennen door samen te kijken. Lijkt me leuk om aan te sluiten bij een kookclub. Ik ben 39 en woon bij de Rai. groetjes Soleil
2 years ago
Hoi Karin ik ben ook 42 en vegan, lijkt me leuk om een kookclub te starten. Ik woon bij het hugo de groot plein in west. groetjes!

Publieke reactie op oproep

Let op wat je deelt, je reactie is openbaar.

Ik woon met m’n 2 kinderen (co-ouderschap) in Amsterdam Watergraafsmeer en vind het leuk om samen met andere te koken en te borrelen.

👋 4 reacties, 💬 8 privéberichten
2 years ago
Hoi Karin, leuk initiatief! Ik ben geïnteresseerd:-). Ik vroeg me af of jullie al gestart zijn en of er nog plek is voor me. Ik woon in Amsterdam, ben 38 jaar oud en dol op koken. Hartelijke groeten, Charlotte
2 years ago
Dag Karin, ik hou van koken en wil me graag meer gaan verdiepen in lekker veganistisch koken. Ik sluit graag aan bij deze eetclub. Ik ben 47 jaar en recent van Watergraafsmeers naar Amsterdam Noord verhuisd. Groet Karlijn
2 years ago
Dag Karin, Het lijkt me leuk om meer vegan gerechten te leren kennen door samen te kijken. Lijkt me leuk om aan te sluiten bij een kookclub. Ik ben 39 en woon bij de Rai. groetjes Soleil
2 years ago
Hoi Karin ik ben ook 42 en vegan, lijkt me leuk om een kookclub te starten. Ik woon bij het hugo de groot plein in west. groetjes!

Publieke reactie op oproep

Let op wat je deelt, je reactie is openbaar.