Nieuwe kookclub in Amsterdam (20ers)
Hoi! Ik ben 26, woon nu ruim anderhalf jaar in Amsterdam, en ik ben op zoek naar een gezellige groep 20ers die samen een kookclub willen beginnen! Ik hou zelf heel erg van koken, lekker eten, een wijntje erbij, en het lijkt me leuk om op deze manier nieuwe leuke mensen te leren kennen. Mijn idee was om ongeveer 1x in de 2 weken af te spreken, steeds weer bij iemand anders.
Lijkt dit je leuk? Stuur dan vooral een berichtje!

