Eetclubje gezocht in Zwolle
Hoi ik ben Hans 35 jaar en woon in het gezellige Assendorp te Zwolle.
Ben je rond de 25-45 en lijkt het je leuk om nieuwe mensen te leren kennen? Ik wil graag samen een eetclubje opzetten om ongeveer één keer per maand gezellig af te spreken.
Samen koken en eten staat centraal, maar het lijkt me ook leuk om af en toe iets actiefs te doen of een spelletje op tafel te leggen. En het mooie weer is hier, dus wellicht een uitgebreide picknick of bbq buiten..
Klinkt dit als iets voor jou? Stuur me dan vooral een berichtje! Ps. ben zelf geen top kok, maar wil wel mijn best doen!

