Relaxt kookclubje gezocht
Heyhoi! Ik ben Thomas, woon in Delft en koken is voor mij de manier om te ontspannen na een werkdag. Ik hou van allerlei soorten keukens (vooral Italiaans, Vietnamees, Japans) en leer graag nieuwe dingen. Het lijkt me erg leuk met andere thuis/hobbykoks recepten en technieken uit te wisselen en daarnaast ook gezellig samen te kletsen en borrelen.

