Nieuwe gezellige kookclub zoekt leden!
Hoi!
Wij, Jorg (34) en Bob (31) willen graag een kookclub starten van max. 6 personen. Waarbij het draait om lekker koken, kookkunsten uitwisselen en natuurlijk een gezellige avond ervan maken. Een vrijblijvend drankje achteraf op het terras is wat ons betreft een goede afsluiter.
Het idee is om 1x in de 6 weken op zaterdag af te spreken, waarbij we iedere keer wisselen van host. Niveau is niet belangrijk! Verdere invulling bespreken we wel als de groep gevormd is.
Zie je dit wel zitten? Dan horen we graag van je! 👨🏻🍳👩🏻🍳

