🚧 We hebben een nieuwe website! Tips? Vertel het ons.
Terug naar overzicht

nu de kinderen uit huis zijn zou ik het leuk vinden om met een leuke groep mensen een kookclub op te richten.

👋 8 reacties, 💬 3 privéberichten
8 months ago
11.00 uur is prima voor mij. Ik stuur je mijn nummer even via de app
8 months ago
Hallo Ingrid, Ik zou vrijdag de 24ste kunnen. De Dru gaat om 11.00 uur open zie ik. Dan koffie of liever later op de dag?
8 months ago
Dag Karin, Dinsdag en donderdag overdag is voor mij erg lastig omdat ik moet werken. Evt zou ik wel vrijdag overdag kunnen. Kun jij dan ook? Mvg Ingrid
8 months ago
Hai Ingrid, prima plan. Ik zou volgende week dinsdagmorgen of donderdagmiddag kunnen. Mijn telefoonnummer is 0623174306. Laat maar weten. Hartelijke groet, Karin
8 months ago
Goed plan. Zullen we dat eens bespreken bij een kop koffie/thee bijv bij de Dru in Ulft en onze ideeen bespreken? Mvg Ingrid
8 months ago
Ik had graag aan eillen sluiten, maar misschien dat we iets op kunnen starten. Sta jij daar open voor?
8 months ago
Dag Karin, Er is geen kookclubje gestart destijds. Vanwaar je vraag? Groet, Ingrid
8 months ago
Hallo Ingrid, heb je destijds een clubje kunnen vormen? Zo ja, zou ik dan wat info mogen? Hartelijke groet, Karin, Ulft

Publieke reactie op oproep

Let op wat je deelt, je reactie is openbaar.

nu de kinderen uit huis zijn zou ik het leuk vinden om met een leuke groep mensen een kookclub op te richten.

👋 8 reacties, 💬 3 privéberichten
8 months ago
11.00 uur is prima voor mij. Ik stuur je mijn nummer even via de app
8 months ago
Hallo Ingrid, Ik zou vrijdag de 24ste kunnen. De Dru gaat om 11.00 uur open zie ik. Dan koffie of liever later op de dag?
8 months ago
Dag Karin, Dinsdag en donderdag overdag is voor mij erg lastig omdat ik moet werken. Evt zou ik wel vrijdag overdag kunnen. Kun jij dan ook? Mvg Ingrid
8 months ago
Hai Ingrid, prima plan. Ik zou volgende week dinsdagmorgen of donderdagmiddag kunnen. Mijn telefoonnummer is 0623174306. Laat maar weten. Hartelijke groet, Karin
8 months ago
Goed plan. Zullen we dat eens bespreken bij een kop koffie/thee bijv bij de Dru in Ulft en onze ideeen bespreken? Mvg Ingrid
8 months ago
Ik had graag aan eillen sluiten, maar misschien dat we iets op kunnen starten. Sta jij daar open voor?
8 months ago
Dag Karin, Er is geen kookclubje gestart destijds. Vanwaar je vraag? Groet, Ingrid
8 months ago
Hallo Ingrid, heb je destijds een clubje kunnen vormen? Zo ja, zou ik dan wat info mogen? Hartelijke groet, Karin, Ulft

Publieke reactie op oproep

Let op wat je deelt, je reactie is openbaar.