Kookclub gezocht of te starten in omgeving Joure
Hoi! Wij zijn Kees (35) en Thera (30), en wij wonen in Joure. We hebben twee Friese paarden, maar die staan helaas niet bij ons thuis.
Kees is de kok van ons twee, en Thera is van de aangeklede borrels en de opmaak van de tafel.
We zijn beide vegetarisch, en Kees zou graag voor en met andere mensen willen koken om nog beter te worden, maar ook om nieuwe skills te leren.
We zouden graag aansluiten bij een bestaande kookclub, maar willen er ook eentje oprichten. Idealiter zouden we om de 2 maanden willen afspreken.
Spreekt ons verhaal jou of jullie aan? Laat het dan gerust weten! Het lijkt ons heel erg leuk om in contact te komen.

