Gezellig clubje
Wonen en werken in Den Haag is leuk. Maar ik mis iets! Namelijk een vast vriendinnenclubje/kookclubje. Veel van mijn vrienden zijn allemaal naar andere steden/dorpen vertrokken en vormen families.
Zoek jij dus ook een eetclub? Stuur me dan een berichtje. Kunnen we wellicht meeten!
🥂 borrel
🍷 wijn
🧪 experimenteel

