🚧 We hebben een nieuwe website! Tips? Vertel het ons.
Terug naar overzicht

Ik probeer graag nieuwe restaurants en recepten. Daarom lijkt het mij erg gezellig om zo nu en dan af te wisselen tussen samen ergens gaan eten en koken/bakken

👋 3 reacties, 💬 2 privéberichten
a month ago
Hi Kaajal, Ik val niet direct in je doelgroep, maar ik dacht wie niet waagt, wie niet wint. Het lijkt mij heel leuk om mij bij een clubje aan te sluiten. Inmiddels woon ik vijf jaar in Tilburg en wil hier graag nog van alles ontdekken en dat is met een groepje gelijkgestemden toch leuker! Qua eten, eet ik vrijwel alles en een bijpassende wijn zeg ik ook geen nee tegen. Ik hoor graag van je :) Groetjes, Fleur
2 months ago
Hoi Kaaial, Ik woon zelf ook in Tilburg. Naast zelf koken vind ik het ook leuk om uit eten te gaan en nieuwe tentjes te ontdekken. Ik heb in het buitenland met veel plezier al wat kook cursussen gedaan, en dit zou ik in Nederland ook graag eens doen.
2 months ago
Hoi Kajal, dit klinkt allemaal leuk! Ik ben zelf op zoek naar een eetclub, (als basis), het lijkt me ook leuk om andere dingen te doen. Ik woon ook in Tilburg en eet vegetarisch. En ik probeer ook graag nieuwe plekjes uit, dus dat komt wel goed. Ik ben 33, nog net in de doelgroep 😉. De meeste dagen kook ik voor mezelf, maar samen lijkt me gezellig en meer te experimenteren. Ik ben al ooit twee keer eerder een eetclubje geweest, wellicht is drie keer scheepsrecht! Groetjes Doris

Publieke reactie op oproep

Let op wat je deelt, je reactie is openbaar.

Ik probeer graag nieuwe restaurants en recepten. Daarom lijkt het mij erg gezellig om zo nu en dan af te wisselen tussen samen ergens gaan eten en koken/bakken

👋 3 reacties, 💬 2 privéberichten
a month ago
Hi Kaajal, Ik val niet direct in je doelgroep, maar ik dacht wie niet waagt, wie niet wint. Het lijkt mij heel leuk om mij bij een clubje aan te sluiten. Inmiddels woon ik vijf jaar in Tilburg en wil hier graag nog van alles ontdekken en dat is met een groepje gelijkgestemden toch leuker! Qua eten, eet ik vrijwel alles en een bijpassende wijn zeg ik ook geen nee tegen. Ik hoor graag van je :) Groetjes, Fleur
2 months ago
Hoi Kaaial, Ik woon zelf ook in Tilburg. Naast zelf koken vind ik het ook leuk om uit eten te gaan en nieuwe tentjes te ontdekken. Ik heb in het buitenland met veel plezier al wat kook cursussen gedaan, en dit zou ik in Nederland ook graag eens doen.
2 months ago
Hoi Kajal, dit klinkt allemaal leuk! Ik ben zelf op zoek naar een eetclub, (als basis), het lijkt me ook leuk om andere dingen te doen. Ik woon ook in Tilburg en eet vegetarisch. En ik probeer ook graag nieuwe plekjes uit, dus dat komt wel goed. Ik ben 33, nog net in de doelgroep 😉. De meeste dagen kook ik voor mezelf, maar samen lijkt me gezellig en meer te experimenteren. Ik ben al ooit twee keer eerder een eetclubje geweest, wellicht is drie keer scheepsrecht! Groetjes Doris

Publieke reactie op oproep

Let op wat je deelt, je reactie is openbaar.