Eetclub Rotterdam
Hi all! Ik wil graag een kookclubje starten en ben op zoek naar enthousiaste mensen die graag vegetarisch koken. Het lijkt me leuk om samen met een groepje nieuwe recepten uit te proberen.
Of je nu een ervaren vegetarische chef-kok bent of net begint met koken, iedereen is welkom! Het gaat vooral om het plezier en de passie voor lekker eten.
Ben je tussen de 25 en 35 en lijkt jou dit ook leuk? Stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent en wie weet kunnen we binnenkort samen een mooi groepje vormen.
Groetjes,
Victoria
Regenerate response

