Eetclub Rotterdam
Hi! Ik ben opzoek naar andere mensen die het leuk vinden om een eetclub te starten in Rotterdam. Begin april zijn wij naar Rotterdam verhuisd en nu lijkt het me leuk om andere mensen te ontmoeten. Thuis koken of uiteten! Ben je tussen de 27-35 jaar en lijkt je dit ook leuk? Stuur me dan een berichtje!
🔪 thuiskok
🥂 borrel
🍪 bakken
🧀 kaas
🍧 dessert

